optimalizace pro vyhledávače

Každý věří, že když dokáže psát na klávesnici, zvládá automaticky i SEO. Nebo si to alespoň myslí. Je však rozdíl myslet si, že něco vím, a mít v optimalizaci stránek praxi přes 10 let. Jako je tomu u nás.
Vas a vaše služby budou vidět. Nezmizel z webu jako jehla v kupce sena.

Ano SEO. Nebo ne SEO.

Při správné strategii a se správnou volbou klíčových slov se stále jedná o poměrně levný způsob získání návštěvníků. Tedy konkrétně těch, které váš produkt nebo služba zajímá.

SEO si zaslouží každý web.

Pro větší projekt však rozhodně doporučujeme optimalizační strategii. Protože jinak se nemusí využít kompletní potenciál stránek. Chcete-li si stránky optimalizovat sami, můžete také využít odborné konzultace SEO.

Nebojte se, nic důležitého netajíme.

Novinky v SEO testujeme na svých webech. Pokusné králíky z vás rozhodně neděláme. Většina firem však žádá novinky nasadit co nejdříve – ano, chtějí vydělat. Význam „novinky“ ale nadhodnocují. A jejich síla se s další aktualizací stane okrajová, s ohledem na náklady i nevýhodná.

Jak vypadá správný postup SEO?

1.Analýza klíčových slov

Analýzou zjistíme, na jaká klíčová slova (výraz, nebo slovo zadané do vyhledávání ve vyhledávači) se na vaše stránky lidé dostávají. Také ale zjistíme počet vyhledávání za den, konkurenčnost slov a pozici vašeho webu na klíčová slova.

 Víme, jak vám získat ty správné klienty.
 Dvě vajíčka stoji vedle sebe. Jedno je velké a druhé maličké.

2.Analýza konkurence

Analýzou získáme důležité údaje o optimalizaci konkurence. Často se stává, že není nejvýhodnější být první na jedno hodně navštěvované klíčové slovo, ale mít dobré umístnění na několik méně důležitých slov. Tato slova totiž mohou mít vyšší konverzní poměr (proměna návštěvníka v zákazníka – tj. návštěvník u vás nakoupí, či vykoná jinou požadovanou akci), nebo je optimalizace méně náročná. A pak stojí méně.

3.SEO audit stránek

Auditem vám ukážeme skutečný stav SEO (optimalizace stránek). Odhalíme nedostatky a zhodnotíme připravenost vašeho webu pro optimalizaci.
Vybereme nejvhodnější klíčová slova a podle metodiky SMART stanovíme cíle – například zvýšení návštěvnosti o 30 % za 3 měsíce.

 Rozbité vajíčko mezi dalšími vajíčky. Během SEO auditu odhalíme nedostatky vašeho současného stavu.
 Vejce chráněné pilinami

4.Aktivní optimalizace pro vyhledávače

Upravíme strukturu webu, zrevidujeme texty a zajistíme relevantní zpětné odkazy.
Uděláme tedy vše, co je potřeba k dosažení stanovených cílů.

5.Zhodnocení optimalizace a závěrečná zpráva

Ani český král z boje neutíkal. A tak vám na závěr jistě předáme jen pozitivní výsledky. Avšak v případě neúspěšné optimalizace, což se nám ještě nestalo, máte samozřejmě nárok na kompenzaci – vícepráce, nebo slevu.

 Malé kuře sedí na vaječných skořápkách. Symbolizuje to poslední krok našeho SEO postupu: Zhodnocení a závěrečná zpráva.

Chcete SEO, ale nevíte, kde začít? Začněte u nás.