ppc reklama

PPC reklamy jsou jako bojovníci karate. Lepší vyhrává.
PPC – výkonnostní reklama, která funguje.
Ovšem za předpokladu, že je správně nastavena.
Nechejte správu PPC nám. Spravujeme všechny významné sítě v ČR.
Kampaní ve slovenštině, angličtině nebo němčině se ale také nebojíme.

zvládáme:

AdWords

Sklik

Facebook

eTarget

RTB (např. CPEX)



Proč jsme zajímavější než ostatní?

goodmarketing.

PPC účty jsou vaše
Jste majitelem PPC účtu a všechna data na něm jsou vaše. Když s námi ukončíte spolupráci, vše vám zůstane.

Přístup k PPC účtům
Ráno, v poledne, večer. Kdykoli chcete, můžete kontrolovat stav kampaní na vašem účtu.

Platba pouze za práci
Správa PPC reklam vás bude stát tolik, kolik času bude stát nás. Nebereme si provizi z vašeho rozpočtu. Ani z ceny za klik. Tyto položky si hradíte sami.

Dlouhodobé zkušenosti
První vlaštovky – PPC reklamy – jsme vypustili v roce 2005. A to je takřka deset let zkušeností s PPC.

Pravda je u nás realita
Když PPC marketing nebude fungovat, doporučíme vám jeho ukončení.

oni

Vlastní váš PPC účet
Váš účet je součástí jejich účtu. Po ukončení spolupráce tak nemáte žádnou historii účtu ani data.

Bez přístupu na váš účet
Bohužel, možnost zkontrolovat si výsledky kampaní, které vám agentura dokládá, mít nebudete.

Platba procenta z obratu nebo fixní cena za klik
Pokud na to přistoupíte, motivujete agenturu pouze k tomu, aby utrácela co nejvíce vašich peněz v kampaních bez efektu.

Zkušenosti z jednoho školení
Jak málo stačí stát se odborníkem? Jedno školení a další experti na PPC reklamu jsou na světě.

Klam je realitou
Ta kampaň s nulovými výsledky za desítky tisíc je skvělá. Pro ně. Ne pro vás.

Kolik za PPC marketing zaplatíte?

  • Analýza klíčových slov – 5 000 Kč
  • Vytvoření reklamních sestav dle rozsahu – 4 000 Kč
  • Měsíční správa dle rozsahu – od 1 500 Kč
  • PPC audit – 5 000 Kč